vrijdag, juni 21, 2013

Luieren op het strand!


Vorige zondag op het Wad geweest en daar zaten heel veel zeehondjes!!
er een poosje gestaan en opnames gemaakt, zo mooi om te zien. We waren net te laat aan het bloed op het strandje te zien was er pasgeleden een jong geboren!!!


 Nr. 1



 Nr. 2



 Nr. 3



 Nr. 4



 Nr. 5



 Nr. 6



 Nr. 7



 Nr.8



 Nr. 9



 Nr. 10


 Nr. 11



 Nr. 12



 Nr. 13



De foto's zijn ook te zien in een lightbox, klik hiervoor op de 1ste foto!!

Ik loop hopeloos achter met reageren, hoop het dit weekend weer wat in te halen...!!



35 opmerkingen:

  1. ohhh nieske, dat jij überhaupt nog naar huis bent gekomen,
    ik denk dat ik er niet weg was te slaan,
    wat jammer voor je dat je nét t e laat was,

    wie weet een volgende keer beter.

    fijn weekend gewenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nieks
    wat gaaf om dat te zien maar ook fotograferen
    het zijn geweldige foto's.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nieske,

    erg mooie reportage over de zeehondjes op het wad. Heb er van genoten.

    Groet, Geert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Nieske, wat is dit fantastisch!! En dus gewoon dicht bij huis?
    Ik zit te genieten van deze prachtige foto's, de een nog mooier dan de ander, en dan die kleintjes erbij.. smullen!!
    Maak je niet druk over achter lopen, het is vaak niet bij te houden en het mag ook geen verplichting zijn, geniet maar gewoon lekker van je zeehondjes ;-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Loe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nieske wat een geweldig beelden weer. Ik had echt niet naar huis gegaan.
    Een heerlijk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam nóg een keertje kijken, vind dit zó mooi!!
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk Nieske wat is dit genieten...was mooi geweest als je de geboorte ook
    had meegemaakt...Wat zijn er veel he...Het zijn prachtige foto's
    (mijn blog staat nog stil hoor van de herfst winter weer ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige serie Nieske, hier kan ik zo van genieten.
    Enig ook die kleintjes.
    Ik zou dit ook graag willen fotograferen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nieske
    Wat SUPER mooi zeg echt geweldig
    Wat een schatjes zijn het hé en die lieve smoeltjes
    Stuk voor stuk TOP !!!!!!!
    Met je 300mm toch zeker ??
    Heel fijn weekend hé
    Groetjes Janny
    P's
    Nog steeds aan het beulen van de week is het klaar
    Kan ik weer op pad met de camera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nieske,

    echt heel leuk deze zeehondjes.
    Bovendien ook nog eens prachtig vastgelegd.
    Ik denk dat je een ware topdag had en ongelooflijk
    genoten hebt. Zo lief deze koppies. Die laatste
    vind ik ook een hele mooie en bijzondere foto.
    Echt genieten dit.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh geweldig mooi om te zien Nieske.
    Wat zul je daar genoten hebben, doe ik nu van je foto's ;-))
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Nieske, hier kan ik zò van genieten!
    Geweldig om te zien en zèker met van die mooi helder en scherpe foto`s.
    Helemaal TOP.
    Jammer dat je net te laat was voor de geboorte maar je kunt niet alles hebben hè.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend lief!!
    daar wil je toch niet meer weg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nieske,
    Wat een geweldige serie, allemaal even mooi. Die kleintjes zijn echt heel vertederend.
    Prachtige foto's, kon je zo dichtbij komen? Welk wad was dit,ergens op de Eilanden?
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful and precious series of photos! Thank you so much for sharing, Nieske!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit mooi, Nieske. Die kleintjes zijn zó leuk. Het is alleen al een feest om het allemaal te zien en dan ook nog zulke prachtige foto's maken. Wow. Jij zit daar boven in Nederland toch ook in een heel mooi deel, hoor. Ik kom op Zoom nog bij je langs, maar volgens mij zit de boel daar vast (althans bij mij). Uploaden gaat ook niet vandaag. Fijne zondag. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem12:48 p.m.

    Wat mooi die dieren, wat mooi die natuur, wat mooi die foto's!
    Hier blijf je naar kijken. Wat woon jij in een mooie omgeving!
    Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nieske
    Dat was een dagje genieten en dan ook nog zo'n prachtige serie van de zeehonden mee naar huis nemen. Super. Vooral die kleintjes en de gymnastische zeehond vind ik heel mooi.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Nieske
    Dat was zeker een dagje genieten en dan ook nog zo'n mooie serie van de zeehonden mee naar huis nemen. Super. Vooral de gymnastische zeehond en de kleintjes vind ik heel mooi.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Nieske,

    Wat moet dit een geweldige ervaring zijn zeg.
    Zomaar in het "wild" deze zeehondjes tegen komen.
    En natuurlijk heb je ze allemaal even mooi vast gelegd maar sommige lijken echt een verhaal te vertellen.
    Zo komen de tantes op foto nummer 9 op kraam visite.
    Het zeehondje op foto 1 lijkt te denken..... pffffffffffff lig ik net lekker relaxed te zijn moet ik weer op de foto.
    Nummer 10 draait zich om en zegt.... ik zei nog zo......geen bommetje :-)
    En nummer 13 is druk aan het oefenen voor de olympische spelen schoonzwemmen...
    Geweldig.

    LG, Karina

    PS Pantax vriendje of Olly vriendje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gemaakt met Olly.............
      Pentax vriendje word al wat jaloers... ;)

      Verwijderen
  21. Tjongejonge wat een geweldige serie van de Zeehonden. Je heb dan mogelijk de geboorte van een jong gemist,
    maar verder had je toch wel alles mee. De Zeehonden vlak onder de dijk en ook nog in grote getale met jonkies, top.
    En ook nog eens prachtig licht er bij.
    Al deze mooie omstandigheden heb jij optimaal benut, prachtige foto's heb je gemaakt.
    Zo zou ik ze zelf ook graag eens maken, echt genieten en groot compliment voor deze fraaie serie!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Nieske, wederom die fantastisch mooie kwaliteit... Elke keer sta ik weer verbaasd van de prachtige afwerking van jouw foto's. TOP. gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een verrukkelijke foto's, scherp en mooi gemaakt, echt heerlijk om met je mee te kijken. Wat een fijne trip heb je gemaakt!
    H groet, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bijzonder mooi om te zien, Nieske. Prachtige opnames en wat een hoeveelheid zeehonden, lijkt mij echt bijzonder mooi om daar rond te lopen met de camera. Een serie om volop van te genieten !

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wunderschoene fotos, nicht nur das motiv nein auch technisch ganz hervorragend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Excelentes fotografias....
    Cumprimentos

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Brilliant images of the Common Seal.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fantastic photographs, beautiful observation of the nature:) Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Nieske,

    Hele mooie serie van deze prachtige dieren. Scherpte en belichting zijn heel mooi. Kortom een serie om trots op te zijn.

    peter van de beek

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful pictures, in recent days on the coast of the Baltic Sea was released a few seals in the program to preserve this species :) Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige serie, Nieske!!
    Mijn complimenten heb je hoor... dit is werkelijk schitterend...
    Lieve groetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldige fotos. De kwaliteit is fantastisch. Wat een aandoenlijk gezicht. Super mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beste Nieske,
    Sinds kort volg ik je blog, deze serie is heel mooi. De plek en momenten die je vastlegt zijn prachtig. Dit is voor mij niet snel toegankelijk vanuit de Achterhoek en ben blij dat je ons deelgenoot maakt.

    Met vriendelijke groeten,
    Gerwald Harmsen
    petapixel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat lijkt me dat mooi om daar op de wadden te lopen.En daar dan die mooie zeehondjes te fotograferen. Ik heb ze eens op Texel mogen fotograferen.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie op mijn blog,
word door mij zeer gewaardeerd!!

Nieske