donderdag, oktober 21, 2010

Colourful "Klik op de foto om deze in het groot te zien"






15 opmerkingen:

  1. Hoi Nieske
    Hele aparte foto’s mooi van kleur.
    Zeker gemaakt van heel dicht bij van een lampje.
    Groetjes Herman versteeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nieske

    Jeetje zeg, dat is een super mooie en kleurrijke opname...benieuwd hoe je dit hebt gedaan....echt geen idee hoor.

    Complimentjes hiervoor.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nieske,

    Gaaaaaaaaaaf, dit is echt zo cool en eigenlijk vrij simpel (althans zo ziet het er bij de omschrijving uit) ik ga meteen dit weekend proberen of het me lukt...... ik zou bijna vanmiddag al vrij willen nemen om het te proberen maar ben bang dat mijn baas niet vrolijk gaat zijn.....of mag ik jouw de schuld geven??? :-)
    Bedankt voor deze fantastische tip, ik word hier echt heel erg vrolijk van.

    Fijne dag verder en groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
    hé Karinna wij ook hoor ha ha ha
    Super gaaf Nieske i heb effe het filmpje bekeken
    Geweldig je moet maar weer op het idee komen hé
    Prachtige kleuren ook
    ik ga je lekker na apen Nieske maar vandaag heb ik geen tijd .moet de Vlindertuin nog plaatsen maar dat viel erg tegen de Vlinders bleven hoog in de lucht zweven bij het glazen dak maar we hadden het wel gezellig Marjon en ik
    fijne dag hé groetjes Janny
    P.s
    ik doe de 70-200 2.8 hoor van Canon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW wat geweldig! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik heb geen voorkeur voor één van de foto's. Zou ze het liefst allemaal inlijsten en naast of onder elkaar hangen... Helemaal super en ja, dit IS kunst!

    Groetjes, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is even super gaaf, wat leuk om te doen. Ik zou zeggen inlijsten en aan de muur..dit is even prachtige kunt..heel goed gedaan..
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem3:41 p.m.

    Hoi Nieske, echt om heeeel vrolijk van te worden! En dat is je dus gelukt, wat mooi!
    Heel stiekem had ik aan het eind van de ochtend al even gekeken maar toen ik de link aan klikte om te zien hoe je dit nu weer voorelkaar hebt gekregen kwam er iets tussen. Dus ik dacht nu even in alle rust filmpje kijken maar waar is het linkje nu gebleven? Je maakt me wel nieuwschiering, kun je hem mij mailen? Echt dit is gaaf! Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem7:19 p.m.

    Wow helemaal te gék. Mag ik het geheim ook weten??? Ik vind ze zo mooi, ik blijf ernaar kijken!
    Fijn weekend he,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. spelen met kleur
    leuk bedacht en gedaan Nieske
    gr rini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige creaties !!
    geen idee hoe en wat het is
    iets in water?
    ik ben curieus !!!
    gr, peter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet ze meteen aanbieden aan Hallmark. krijgen ze tenminste eindelijk fatsoenlijke feestkaarten in hun collectie. Werkelijk een top serie. Ik heb helaas niet genoeg sterren in voorraad:-) Maar je krijgt er veel, da's zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan, de kleuren zijn super en de ronde vormen ook. Ik lees bij Janny dat ze een filmpje gezien heeft maar waar kan ik die vinden. Lijkt me echt iets voor de koude winter om binnen lekker bezig te zijn.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bubbeltjes kunst, Nieske..
    Een fraaie kleurrijke serie..
    Prachtig om te zien..
    Knap gedaan.. Dikke doeme....
    Gr. Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem12:12 a.m.

    Hoi Nieske,
    Hier ook even naar je experiment zitten kijken.
    Wat een ontzettende gave foto's.
    Hartstikke goed gelukt!!!!!!!!!!

    gr Jeannette (zoom)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The combination of the colors is fantastic. . .

    Thank you.
    ruma

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie op mijn blog,
word door mij zeer gewaardeerd!!

Nieske