dinsdag, oktober 05, 2010

Vliegenzwam





















Posted by Picasa

12 opmerkingen:

  1. Anoniem4:23 p.m.

    Hoi Nieske,

    Het gras was droog en dus languit zo te zien. Mooi standpunt, de bovenste heel creatief en leuk bedacht. De onderste mooie scherpte/diepte.

    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige opnames, mooi van kleur en van de vertrouwde kwaliteit.

    Prima gedaan Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, wat een prachtige herfstfoto's. Er gaat toch niks boven Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. laat de herfst maar komen. Wat zijn ze mooi van kleur. Mooi in beeld gebracht. Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moi Nieske,

    Prachtige vliegenzwammen vastgelegd..
    Mooie plat op de buikfoto..
    Leuk om deze in je eigen tuin te hebben, hoef je er niet zo lang naar te zoeken..
    Mooi van kleur, compo, lekker scherp en goed belicht..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi Nieske, vooral de bovenste vind ik zeer goed over nagedacht, en nu weet ik dus wat er nog meer mee moet in de fototas hahaha. dank je wel!

    prachtig is de onderste geworden met die mooie dof.
    toppie

    groetjes
    yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's weer Nieske
    prachtig de mooie Rode Paddenstoelen en de bovenste vind ik ook helemaal geweldig
    Fijne avond Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig !
    mooie sfeer gemaakt
    vooral de gevallen paddo is schitterend in beeld gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie belichting op de zwammen!
    Mooi werk Nieske.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's van de vliegenzwammen. Mooie warme kleuren.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff, ik heb een poosje niet geblogd en heb heel wat mooie foto's van jou gemist. Nu heb ik ze allemaal alsnog bekeken. Prachtig Nieske, je hebt een mooie verscheidenheid aan opnames geplaatst.
    De vliegenzwam staat er ook zeer fraai op. Heerlijk om zoveel moois te kunnen zien.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De onderste vind ik schittered genomen. Mooi laag over de grond en prachtige kleuren.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie op mijn blog,
word door mij zeer gewaardeerd!!

Nieske