vrijdag, juni 25, 2010

Sprinkhaan, ik weet alleen niet welk soort.....

3 opmerkingen:

  1. Ha ha Nieske je bent toch toevallig niet in mijn Heemtuintje geweest hé
    Mooi hoor de Sprinkhaan mooi scherp ik weet ook niet welk soort zou het van de week is vragen
    ik ben ook weer op stap geweest vandaag foto's volgen (ben inderdaad altijd weg of onderweg ha ha ) kan niet in huis zitten dan kwijn ik weg
    Bedankt voor je leuke reactie's hé
    Fijn weekend groetjes Janny
    P.s is mijn blog als jij het bekijkt goed Nieske bij sommige mensen krijgen maar halve foto's te zien snap er niks van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreemde snuiter .....maar wel heel mooi vastgelegd...uitstekend gedaan.

    groeten en een fijn weekend gewenst, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Nieske,

    Volgens mij is het de bruine sprinkhaan (Chorthippus brunneus)ben niet zo slim van mezelf hoor maar heb hem even gegoogeld :-)
    Mooi en erg scherp vast gelegd.
    Eeeeeeh wat laat je ons toch genieten.

    Groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie op mijn blog,
word door mij zeer gewaardeerd!!

Nieske